من دیگه حرفی ندارم

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

من دیگه حرفی ندارم



نظرات شما عزیزان:

Arshya
ساعت23:55---20 مرداد 1393
من به لب های تو شانه های تو دستهای تو و چشم های تو و ... و اعجاز آغوشت ایمان دارم آیا این ها برای رستگار شدنم کافی نیست ؟

sajjad
ساعت12:35---31 تير 1393
ههههههههیییییییی روزگار

ترلان
ساعت21:07---25 تير 1393

اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست ، اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست !


ترلان
ساعت15:23---19 تير 1393
نـمـی تـوانـم از خـواب بــیـدار شــوم


کــجـایــیـد دلایــلـی کـه مــــرا


از خـواب بــیـدار مـی کـردیـد ... "




بهارنارنج
ساعت15:29---18 تير 1393
اومیدوارم هیچوقت از اوناش نباشیم
پاسخ:نیستی گلم


saeedsingle
ساعت16:38---16 تير 1393
هه لعنت به بعضیا


مائده
ساعت19:03---15 تير 1393
همیشه مثل بادبادک باش...

با اینکه میداند زندگی اش به نخی بند است ، باز هم در آسمان میچرخد و میخندد!

پس تو هم بخند و نگران نباش!

بدان که نخ زندگی ات دست خداست...


Arshya
ساعت19:17---14 تير 1393
✗פֿבایــا!
زنـבگے مرا ڪشتــ!
ڪمے مرگ
لـــــــــــــــطـفا ….
بعضی ” آه ” ها را…
هر چقدر هم که از ته دل بکشی..
باز هم سینه ات خالی نمیشود…

امروز سینه ی من پر است از آن ” آه ” ها…….


parisa
ساعت18:34---14 تير 1393
می دانــست از تنــــهایی می ترســـــم …. ; تنهـــایم گذاشــــــــت !
از پـــیــچِِ کـ ــ ــوچه که گـــذشــتـــــــ ….
چِشــــــمهایم مــُـــ ـ ـرد ! ..
آرزوهــــــــایـــمـــ ـ ـــ رَنـــگ بــاخـــ ــ ـت …..
گاهیــــــــ ـــ ـــــ
صــدایِ نَـــفـــَس هایــــش را حـــــــِس می کنــــــم …
بـا ایـــنکـــهــ ـ ــِ او دیگــ ـ ـر مــَرا نـــَخــواهد شــِناخـــــتــــ ….!


parisa
ساعت18:32---14 تير 1393
ایـــــטּ مـَنـــَم ..دُختــَــرے تـَـنــــها
با قلـــــــــبے شِڪَــستـﮧ دَر دَسـت
کـﮧ نیـــمـﮧ اَش را دَســتِ او گــُـــــم ڪَـرده اَســت
به او بگویــید برگــردد با او ڪــارے ندارم ...
فــَــقط میــخواهــَــم نیــمـﮧ یِ دیـگرِ قــَلبــَم را گـِــداۓ ڪـُـنــَـ م !


ترلان
ساعت16:25---13 تير 1393
به ۳۰ تا از شماره های موبایلم اس ام اس زدم
سلام خوبی؟
من گوشیمو عوض کردم شمارت پاک شده ،
میشه یه میس بندازی شماره ات رو سیو کنم ؟
تا الان ۲۷ میس کال دارم :|
ببینید با چه شتر مرغ هایی من دوستم !


shahin007
ساعت0:35---13 تير 1393
likeeeeeeeeeeeeeeee

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 تير 1393برچسب:,

] [ 1:21 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه